woensdag 17 september 2008

podcast

Ik heb even rondgeneusd bij ding 15 over podcasts. Ik voor mijzelf zie er niet veel in. Over het gratis downloaden: je moet minimaal 5 tot 10 euro betalen voordat je kunt downloaden. Dat heb ik er niet voor over. Wij luisteren thuis wel veel naar de Reformatorische Omroep ( RO) en Classic FM. Voor de RO betaal ik wel een bedrag per maand omdat ik deze omroep graag hoor.
Ik kan me wel voorstellen dat anderen wel veel muziek downloaden.
Via de DOK Delft gekeken op hun site maar ik kon eerst niet vinden waar de podcast stonden. Niet goed gelezen in de handleiding.
Het is een wel een manier om de bibliotheek dichter bij de mensen te brengen, met name die mensen die niet van lezen houden, maar voor wie je wel dingen in huis hebt. Dus diegenen die wel veel achter hun pc zitten, kun je op deze manier misschien er wel toe brengen om een bezoek aan de bieb te brengen.

1 opmerking:

Unknown zei

Vind je het noodzakelijk dat de mensen naar de bibliotheek komen? Of kunnen digitale producten naast de bestaande fysieke komen zodat je deze mensen ook bereikt?