donderdag 18 september 2008

ding 17


bekijk een Web 2.0 site naar keuze.

Ik heb diverse sites bekeken. Er zijn echter zoveel mogelijkheden dat de keuze wel erg moeilijk wordt. Ook omdat de site gratis moet zijn, en dat je er niets voor hoeft te installeren. Deze voorwaarden vind ik wat raar omdat je, als je bijvoorbeeld kijkt naar podcasts, je voor elke site wel tussen de 5 en 10 euro moet betalen. Heel veel dingen moet je ook installeren. Nu vind ik dit zelf niet zo erg.

Ik kies eigenlijk toch voor iets met foto's en fotobewerking. Wat erg leuk is bijv een collage of een mozaiek maken met Flickr en aanverwante sites, zoals bighugelabs.

Hier heb ik een mozaiek gemaakt van een willekeurig aantal foto's, gemaakt in september. Onze kleinzoon Lucas heeft een week gelogeerd, kleindocher Juliet gedoopt, wat fotos van logeetjes enz. Eigenzlijk erg zielig maar toch wel om te lachen. Lucas is gestoken door een mug in zijn oor en dat werd wel twee keer zo groot. Het luisteren werd "helaas"niet twee zo goed :)

1 opmerking:

Unknown zei

Hoi biebmaat,

Een vrolijke familie. Zou er met zo’n leuke collage ook iets rond de kinderboekenweek kunnen?