donderdag 18 september 2008

ding 18 Library

Ik ben denk ik net als sommige mensen die in de bieb niets kunnen vinden. Ik heb me aangemeld bij LibraryThing, een account gemaakt en dat lukt. Maar verder is het nul komma nada. Ik wil boeken toevoegen maar dat lukt gewoon niet .Ik krijg dus wel de titels te zien die ik zoek maar toevoegen lukt dan niet .Heeft iemand hier een oplossing voor? Het gaat om boeken die ik vind via d Koninklijke bibliotheek.

Maar toch maar eens verder gekeken en via Bol.com boeken gezocht. Dat gaat wel. Dus het ligt aan de koppeling met de KB. Zijn er anderen die er ook mee van doen hebben? Ik heb best wel veel boeken die alleen via de KB zijn te vinden.
Ik vind dit wel een hele leuke site en ding om mee verder te gaan. Ik denk bijv aan leeskringen die hier leuke dingen mee kunnen doen. Maar ook bijv. een link op de bibliotheek site zetten zodat mensen hun favorite boek kunnen plaatsen.

1 opmerking:

Unknown zei

Hoi biebmaat,

Raar dat een titel van de KB niet lukt. Kun je aangeven wat er niet lukt: het vinden van een titel van de KB? Of het toevoegen? Je zegt bol.com, bij mij staat bol-bruna. Ik vind het makkelijkst gaan: mylibrarything.nl, klik op button Toevoegen. In invulveld Zoeken typ je de titel. Bij “welk systeem” zet je een punt bij KB. Dan klikken op knop zoeken. En rechts verschijnen de titels waar je een keus uit kan maken. Erop klikken en dan zou de titel toegevoegd moeten zijn.