donderdag 17 juli 2008

ding 14

Chatten. Ik denk dat in de biblotheek meer dan 50% van de inkomsten van het internet, behaald wordt door het chatten. Het meest gebruikt is MSN. Ook dit een werkwoord geworden, msnnen, zelfde als googelen en bloggen.
Ik heb me aangemeld bij Orkut. Geen zin om weer een nieuw iets aan te maken door een hotmail account te nemen.
Ik heb collega's uitgenodigd om lid te worden van de club, maar door de vakantie reageert er niemand. Gelijk hebben , vakantie is vakantie. Dus we bekijken dit opnieuw als de vakantie's achter de rug zijn over 14 dagen. Dan zijn de meesten weer terug op het honk en gaan we sjetten. Dit zal voor mij een hele omschakeling worden want ik ben gewend aan de telefoon of de mail.
Maar "virtueel"direct antwoord te krijgen en te typen is toch wel iets anders.
We worden steeds moderner :):)

1 opmerking:

Unknown zei

Ik heb bij je collega's gelezen dat jullie starten met Aladin chatten. Misschien leuk om later nog eens je ervaringen door te geven?