dinsdag 8 juli 2008

Ding 5

RSS feeds. Ik had deze term wel eens gehoord maar nog nooit mee bezig geweest. Het is wel erg mooi en handig. Ik kijk zelf geregeld op http://www.nu.nl/ voor het laatste nieuws maar met dit stukje gereedschap kijg je het vanzelf op je scherm. Samen met Netvibes en iGoogle een hele nieuwe opstartpagina gemaakt. Wat ik wat jammer vind dat ik altijd werk op twee verschillende pc's. Mijn "eigen" kantoorpc en de pc van de klantenservice. Bij de klantenservice zitten meer mensen te werken zodat dit niet erg handig is. Ik denk dat ik maar een speciale opstartpagina voor de klantenservice maak.

Het is al weer te lang geleden dat ik er mee bezig ben geweest., Obipplus gesprekken gehouden, roosters gemaakt. Na een middag weer puzzelen en proberen, balen, genieten helaas niets meer terug te vinden. Vergeten op te slaan?? Zelfs mijn zoon, Joost, weet het niet meer . We gaan weer vrolijk verder met Flickr.

Geen opmerkingen: